چرا مدرک تحصیلی دندان پزشکی را بخریم؟

متاسفانه روزانه خیلی از فرصت های زندگی به دلیل نداشتن مدرک تحصیلی در مقطع و یا رشته تحصیلی مناسب را از دست می دهید و زمان عامل مهمی برای از دست دادن آن می باشد. دیگر نگران از دست دادن فرصت های پیش روی خود نباشید، شما می توانید با خرید مدرک تحصیلی دندان پزشکی که یکی از 3 رشته مورد توجه افراد رتبه برتر کشور است به آرزو ها و رویاهای خود برسید. اما چرا به جای تحصیل در مقطع دندان پزشکی آن را بخریم؟ جواب کاملا واضح می باشد به خاطر مراحلی که دریافت این مدرک دارد خرید آن بهتر است. برای درک بهتر این موضوع ما برای شما روند دریافت مدرک دندان پزشکی را توضیح می دهیم.
 
اولین مرحله برای دریافت مدرک دندان پزشکی شرکت در کنکور تجربی است که دارای بالاترین جامع آماری بین تمام رشته های تحصیلی است. اگر شما در این آزمون بتوانید رتبه مناسب را کسب کنید، می توانید با ارائه مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم تجربی در این مقطع ثبت نام کنید. پس از ثبت نام شما وارد مقطع دندان پزشکی می شوید، تحصیل در این دوره به دو بخش علوم پایه و کارآموزی تقسیم می شود. در مرحله اول یعنی علوم پایه شما باید 63 واحد درسی که شامل 24 واحد درس عمومی و 39 واحد درس اختصاصی که شامل دروس تئوری و عملی می شود را در طی 2 سال بگذرانید. پس از پایان این دوره باید در آزمون علوم پایه شرکت کنید و پس از قبول در این آزمون وارد مرحله بعدی که همان دوره کارآموزی یا تخصصی است می شوید.
 
در دوره کارآموزی شما باید 154 واحد درسی که شامل 139 واحد درس اختصاصی و 15 واحد درس اختصاصی اختیاری می شود را در طی 4 سال بگذرانید. پس از گذراندان این تعداد واحد شما می توانید مدرک دندان پزشکی خود را دریافت کنید.
 
امکان تحصیل این رشته در سه دانشگاه سراسری، آزاد و پردیس وجود دارد به صورت مجموع هر سه این دانشگاه ها 1491 دانشجو می پذیرند. که برای تحصیل در دانشگاه آزاد و پردیس شما باید شهریه بپردازید که این شهریه به دو بخش متغییر و ثابت تقسیم می شود. که شهریه ثابت بر اساس سال ورودی و شهریه متغییر بر اساس تعداد واحد و نوع درس که عمومی است یا تخصصی تعیین می گردد، هر چه دروس تخصصی تر باشد شهریه متغییر بیشتر است. در دانشگاه آزاد شهریه شما برای رشته دندان پزشکی اگر 18 واحد درس داشته باشید حدود 10 میلیون است که اگر شما دانشگاه خود را طی حداقل 6 سال تمام کنید باید 120 میلیون تومن برای دریافت مدرک دندان پزشکی دانشگاه آزاد صرف کنید.
 
شهریه دانشگاه پردیس بین الملل نیز برای هر ترم به طور متوسط با توجه به اینکه در کدام دانشگاه تحصیل می کنید بین 17 تا 22 میلیون می باشد. حال به خوبی متوجه شدید که چرا خرید مدرک دندان پزشکی از اینکه خودتان در این مقطع تحصیلی کنید بهتر می باشد.
 

آیا مدرک تحصیلی دندان پزشکی که خریداری می کنیم معتبر است؟

مدرک تحصیل دندان پزشکی که شما خریداری می کنید کاملا معتبر می باشد چون در سیستم دانشگاه مربوطه ثبت شده است و برای شما یک پرونده الکترونیکی و فیزیکی تشکیل شده است. در این پرونده ها اطلاعات شخصی و ریز نمرات شما وجود دارد و اگر شما به دانشگاه مربوطه مراجعه کنید می توانید اطلاعات خود را در آن جا بیابید. همچنین بر روی مدرک دندان پزشکی شما مهر و هولگرام دانشگاه وجود دارد که این نشان اعتبار مدرک شما است. این مدرک چون تمام ویژگی هایی که مدرک واقعی را دارد شما می توانید به راحتی از آن در ارگان های دولتی و خصوصی استفاده کنید و نگران استعلام آن نباشید، زیرا این مدارک کاملا مستند هستند.
 

مدرک تحصیلی دندان پزشکی را از کجا خریداری کنیم؟

اگر شما می خواهید یک مدرک معتبر با قابلیت استعلام را خریداری کنید و دنبال یک موسسه معتبر هستید پیشنهاد ما به شما مدرک من است. مدرک اینفو با استفاده از روابط قوی و گسترده خود با افراد و سازمان ها مدرک دندان پزشکی به شما ارائه می دهد که دارای پرونده فیزیکی و الکترونیکی می باشد که در آن ریز نمرات و اطلاعات شما وجود دارد. بر روی مدرک دندان پزشکی شما مهر و هولگرام دانشگاه مربوطه وجود دارد به همین علت کاملا معتبر می باشد. همچنین علاوه بر مدرک دندان پزشکی، مدرک اینفو سایر رشته های گروه پزشکی مانند مدرک دارو سازی و پزشکی را ارائه میکند.


مدارک مورد نیاز جهت دریافت مدرک دندان پزشکی

شما برای دریافت مدرک دندان پزشکی فقط لازم است مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی خود را ارائه دهید و هیچ احتیاجی به شرکت در آزمون و امتحانی ندارد. اگر آقا هستید علاوه بر فتوکپی شناسنامه، کارت ملی و چند قطعه عکس شما باید کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت خود را نیز ارائه کنید. توجه نمائید از زمان صدور مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم شما  باید حداقل 6 سال گذشته باشد تا بتوانید مدرک دندان پزشکی را خریداری کنید.
 

موارد استفاده از مدرک تحصیلی دندان پزشکی

شما با استفاده از این مدرک می توانید در آزمون تخصص دندان پزشکی شرکت کنید و در یکی از دوره های تخصصی دندان پزشکی مانند اندودنتیکس، دندان‌پزشکی ترمیمی، دندان‌پزشکی کودکان و غیره ادامه تحصیل دهید. یا وارد بازار کار شوید و برای خود مطب بزنید یا در کلینیک، بیمارستان و مراکز درمانی مشغول به کار شوید. درآمد این کار بسیار بالا می باشد حتی درآمد آن از پزشک عمومی نیز بالاتر است و در جامعه دندان پزشکان دارای منزلت اجتماعی بسیار بالایی می باشند. اما اگر همچنان دلتان پیش پزشکی گیر است پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله خرید مدرک پزشکی است.
 

قیمت مدرک تحصیلی دندان پزشکی

قیمت این مدرک به موارد مختلفی مانند این که از کدام دانشگاه صادر شده است و  مدت زمان آماده سازی آن بستگی دارد. شما عزیزان می توانید  برای اطلاعا دقیق از قیمت مدرک تحصیلی دندان پزشکی با مشاوران مدرک اینفو تماس بگیرید. این مشاوران به تمام سوالات شما در زمینه مدرک تحصیلی پاسخ می دهند و برای شما مراحل دریافت این توضیح می دهند