چرا خرید مدرک پزشکی اهمیت دارد؟

صد در صد آرزوی همه ی ما در یک برهه ای از زمان پزشک شدن بوده است چون پزشکان در ایران هم درآمد بالایی دارند و هم منزلت اجتماعی این افراد بسیار بالا می باشد، ولی ورود به مقطع پزشکی در ایران بسیار سخت است و تعداد کمی از افراد می توانند موفق به تحصیل در این مقطع شوند. البته راهی وجود دارد که شما به وسیله آن می توانید مدرک پزشکی را دریافت کنید و از مزایای زیاد این مدرک استفاده کنید، این راه حل، خرید مدرک تحصیلی پزشکی می باشد. شاید برای شما این پیشنهاد عجیب و وسوسه انگیز باشد که بتوانید این مدرک را بخرید و در عرض چند ماه پزشک شوید. ما برای اینکه به شما نشان دهیم چرا خرید مدرک پزشکی اهمیت دارد روند دریافت این مدرک را برای شما توضیح می دهیم، شما پس از خواندن این مطلب به خوبی درک می کنید که چرا خرید مدرک پزشکی دارای اهیمت است.

 

شما قبل از تحصیل در مقطع پزشکی باید ابتدا در کنکور سراسری تجربی شرکت کنید، این کنکور دارای بالاترین تعداد آزمون دهنده است و امکان کسب حد نصاب نمره در این آزمون بسیار کم است چون هر ساله فقط 10 درصد این تعداد از دانش آموزان می توانند وارد دانشکده پزشکی شوند. اشخاص پس از پذیرفته شدن در این آزمون با ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی می توانند در دانشگاه ثبت نام کنند، که این تازه شروع دشواری ها می باشد چون دوره تحصیل پزشکی جزء سخت ترین دوران تحصیل بین رشته های مختلف دانشگاهی است.

 

تعداد کل واحد های که باید در رشته بگذرانید 290 واحد است که شامل 152 واحد درسی و 138 واحد نشانه‌شناسی، كارآموزی و كارورزی و پایان‌نامه می باشد. کل دورره پزشکی به چهار بخش تقسیم می شود، مرحله اول آن علوم پایه است که 2.5 سال طول می کشد که در این مرحله دانشجویان باید دروسی در مورد چگونگی کار کردن اعضای بدن، انگل، ویروس، قارچ و باکتری را بخوانند. پس از اتمام این باید در آزمون علوم پایه شرکت کنند و  اگر پذیرفته شدند می توانند وارد مرحله بعد ،که به آن مرحله فیزیوپاتولوژی می گویند، شوند. این مرحله به نظر بسیاری از دانشجویان  سخت ترین دوران تحصیل در مقطع پزشکی است چون باید در این دوران در مورد تمام نشانه های بیماری ها مطالعه کنند و هر چند روز یک آزمون در مورد آن بیماری بدهند، این مرحله 1 سال طول می کشد و دانشجویان در این یک سال باید 31 واحد درسی را پاس کنند و پس از گذراندن این تعداد واحد وارد دوره کارآموزی بالینی وارد می شوند که مرحله سوم تحصیل دانشجویان پزشکی است. در این مرحله دانشجویان لباس سفید می پوشند و وارد محیط بیمارستان می شوند در این دوران دانشجویان باید بتوانند با توجه به اطلاعات خود در دو مرحله قبل بیمار ها را تشخیص دهند. تعداد واحد های این مرحله 97 تا می باشد که باید در مدت زمان 30 ماه این تعداد واحد را بگذرانند.

 

پس از گذراندن سه مرحله قبل، وارد مرحله آخر تحصیل پزشکی می شوید که مدت زمان آن 18 ماه است و در این زمان باید 67 واحد درسی را بگذرانید. در این مرحله دانشجویان می توانند به کمک رزیدنت ها به درمان بیماران بپردازند در این دوران دانشجویان مهر پزشکی دارند و می توانند به تنهایی به درمان مریض ها بپردازند.

 

در کدام دانشگاه ها می توان در مقطع تحصیلی پزشکی تحصیل کرد؟

بر خلاف دیگر رشته های دانشگاهی که امکان تحصیل در تمام دانشگاه های دولتی و خصوصی وجود دارد برای رشته پزشکی فقط چند دانشگاه وجود دارد که این دانشگاه ها شامل چند دانشگاه دولتی و دانشگاه آزاد می شود. کل پذیرفته شدگان در هر دو این دانشگاه ها 4828 نفر است که نسبت به آزمون دهندگان کنکور تجربی بسیار کم است. شما برای تحصیل در دانشگاه آزاد باید شهریه بپردازید این شهریه به بخش شهریه ثابت و شهریه متغییر تقسیم می شود که شهریه ثابت بر مبنا سال ورودی تعیین می شود اما شهریه متغییر با توجه به تعداد و نوع دروس مشخص می شود که مجموع این دو شهریه در رشته پزشکی برای هر ترم به طور میانگین 10 میلیون تومان است یعنی شما پس از 7 سال تحصیل در این دانشگاه باید 140 میلیون تومان شهریه بپردازید.

 

چرا مدرک پزشکی را بخریم؟

همانطور که در متون بالا مطالعه کردید شما علاوه بر گذراندن دروس سخت پزشکی اگر در دانشگاه دولتی قبول نشوید باید یک هزینه ای نیز برای تحصیل در دوران پزشکی بپردازید. این هزینه بسیار بالا می باشد و اگر شما یک ترم توانایی پرداخت شهریه دانشگاه را نداشته باشید از دانشگاه اخراج می شوید. در حالی که شما می توانید با خرید مدرک پزشکی هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه جویی کنید و دیگر لازم نیست این دروس سخت و فشرده پزشکی را بگذرانید. این مدرک پزشکی که شما خریداری می کنید در سیستم دانشگاه ثبت شده است و برای شما پرونده الکترونیکی و فیزیکی به همراه ریز نمرات در دانشگاه تشکیل می شود. بر روی مدرکی که تحویل می گیرید مهر و هولگرام دانشگاه مربوطه وجود دارد که این نشان معتبر بودن این مدرک می باشد. همچنین شما میتوانید سایر رشته های مربوط به گروه پزشکی مانند دندانپزشکی نیز اقدام به خرید مدرک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله خرید مدرک دندانپزشکی را مطالعه کنید.

 

مدرک پزشکی را از کجا بخریم؟

شما باید این مدرک را از یک موسسه خریداری کنید که معتبر باشد، پیشنهاد ما به شما موسسه دکتر مدرک است. چون این موسسه با تکیه بر روابط وسیع و قوی خود در دانشگاه ها مدرک پزشکی به شما ارائه می دهد که دارای پرونده های فیزیکی و الکترونیکی است و اطلاعات شما در سیستم دانشگاه مربوطه ثبت شده است. مدرکی که شما دریافت می کنید مورد تائید وزارت بهداشت به همین علت شما می توانید از این مدرک برای استخدام در بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز درمانی استفاده کنید و هیچ گونه نگرانی در مورد اعتبار آن نداشته باشید چون این مدارک مستند و قابل استعلام می باشند.

 

قیمت مدرک پزشکی

شاید مهم ترین مسئله که شما در مورد خرید مدرک تحصیلی پزشکی به آن فکر می کنید قیمت مدرک باشد، که آیا قیمت این مدرک ارزش این را دارد که آن را خریداری کنید؟ باید در جواب بگوییم که قیمت این مدرک پزشکی بسیار مناسب می باشد. با وجود اینکه مدرک پزشکی که شما دریافت می کنید تمام مراحلی که برای ارئه یک مدرک واقعی لازم است را طی کرده است و کاملا معتبر می باشد اما قیمت آن نسبت به زمان و هزینه ای که برای دریافت مدرک پزشکی باید صرف کنید بسیار ارزان می باشد. شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت این مدرک می توانید با مشاوران مدرک من تماس بگیرید.

 

مدارک مورد نیاز جهت خرید مدرک پزشکی

شما برای دریافت این مدرک معتبر پزشکی لازم نیست در هیچ آزمونی شرکت کنید، و فقط با ارائه مدرک دیپلم وپیش دانشگاهی تجربی که از زمان صدور آن 7 سال گذشته باشد می توانید این مدرک پزشکی را به همراه پرونده فیزیکی دریافت کنید. شما علاو بر این مدارک باید فتوکپی شناسنامه، کارت ملی و چند قطعه عکس به دکتر مدرک تحویل دهید و پس از چند ماه مدرک پزشکی معتبر شما را که در سیستم دانشگاه ثبت شده است و دارای پرونده الکترونیکی و فیزیکی می باشد را به شما تحویل داده میشود.