شما برای دریافت مدرک کاردانی آزاد شما باید حداقل 70 و حداکثر 85 واحد درسی که را در حداقل 4 ترم و حداکثر 5 ترم بگذرانید. از این تعداد 15 واحد آن دروس عمومی و ما بقیه تعداد واحد ها با توجه به رشته شما دروس تخصصی است. گذراندن این تعداد واحد درس در دانشگاه آزاد علاوه بر هزینه ای که دارد نیاز به صرف حداقل 2 سال از زندگی شما دارد و شاید شما این زمان را نداشته باشید و به دنبال یک روش سریعتر برای دریافت مدرک کاردانی آزاد باشید. پیشنهاد ما به شما خرید مدرک تحصیلی کاردانی آزاد می باشد.

اعتبار مدرک تحصیلی کاردانی آزاد خریداری شده بالاست

در چند سال اخیر مدرک دانشگاهی نسبت به گذشته کاربردی تر شده است و برای استخدام چه در ارگان های دولتی و چه خصوصی نیاز به مدرک دانشگاهی است، حتی اگر قبلا در سازمان های دولتی استخدام شده باشید نیز برای ارتقاء شغلی و افزایش حقوق خود نیاز به مدرک دانشگاهی دارید. اما اگر شما زمان و حوصله درس خواندن را ندارید بهتر است یک مدرک تحصیلی کاردانی را خریداری کنید، این مدارک کاملا معتبر می باشند و در سیستم دانشگاه آزاد ثبت شده است و فایل فیزیکی آن به همراه ریز نمرات شما وجود دارد. به همین علت است که شما به بدون نگرانی می توانید این مدرک را به سازمان های مختلف ارائه دهید چون این مدارک قابل استناد و استعلام می باشد.

گاهی اوقات نیز افراد برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی نیاز به مدرک تحصیلی کاردانی دارند، این افراد نیز می توانند با خرید مدرک کاردانی آزاد در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. چون مدارکی که توسط دکتر مدرک ارائه می گردد کاملا قانونی می باشد و در سیستم دانشگاه آزاد ثبت شده است و برای شما یک پرونده در این دانشگاه ایجاد شده که شامل ریز نمرات شما می باشد و می توانید با مراجعه به دانشگاه حتی این فایل را نیز مشاهد کنید. دکتر مدرک با استفاده از روابط قوی خود با افراد مختلف به شما مدرکی را ارائه می دهد که کاملا قانونی است و شما می توانید برای ثبت نام در مقطع کارشناسی از آن استفاده کنید و استعلام های لازم را نیز دریافت کنید.

قیمت مدرک تحصیلی کاردانی آزاد

دانشگاه آزاد جزء دانشگاه هایی می باشد که برای تحصیل در آن باید شهریه پرداخت شود. بنابراین اگر شما می خواهید مدرک کاردانی آزاد دریافت کنید باید علاوه بر صرف زمان خود باید یک هزینه ای نیز برای شهریه دانشگاه بپردازید، اما شما می توانید با خرید مدرک تحصیلی کاردانی آزاد معتبر که قابلیت استعلام دارد و در سیستم دانشگاه آزاد ثبت شده است، هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه جویی کنید. مدارکی که توسط مدرک من ارائه می شود دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد، حتی هزینه آن در برابر زمان و پولی که برای شهریه دانشگاه آزاد می پردازید کمتر هم هست.

شاید برای شما این سوال پیش آید که آیا قیمت مدرک کاردانی آزاد برای تمام رشته های دانشگاهی یکسان است؟ باید در جواب شما عزیزان بگوییم که قیمت این مدرک با توجه به رشته ای که مدرک کاردانی آن را دریافت می کنید کمی متفاوت است، حتی مدت زمانی که شما می خواهید مدرک کاردانی خود را دریافت نمائید نیز در قیمت مدرک تاثیر گذار می باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت مدرک کاردانی آزاد معتبر با توجه به رشته تحصیلی مورد نظر خود با مشاوران مدرک من تماس بگیرید و علاوه بر اطلاع از قیمت در مورد مدارک مورد نیاز برای دریافت مدرک کاردانی نیز اطلاعاتی بدست آورید.


خرید مدرک تحصیلی کاردانی غیر انتفاعی

در ایران دانشگاه های زیادی وجود دارد که هر کدام دارای ساختار خاصی می باشند و شما برای تحصیل در هر کدام از این دانشگاه ها باید یک سری مبانی را رعایت نمائید مثلا برخی از این دانشگاه ها بدون کنکور دانشجو می پذیرند در حالی که برای ورود به برخی دیگر باید حتما در کنکور شرکت نمائید. برخی از دانشگاه ها دولتی هستند و برخی خصوصی می باشند یکی از دانشگاه های خصوصی که مدرک آن مورد تائید وزارت علوم است دانشگاه غیر انتفاعی می باشد که در سال 1364با هدف گسترش آموزش عالی، و ارتقاء سطح دانش و فرهنگ کشور تاسیس شد. در این دانشگاه شما می توانید کلیه مدارک دانشگاهی که مورد تائید وزارت علوم است را دریافت کنید، اولین مدرک تحصیلی کاردانی یا همان فوق دیپلم می باشد که برای ورود به این مقطع در دانشگاه غیر انتفاعی نیاز به شرکت در آزمون کنکور نیست و دانشجویان پس از گذراندن 4 ترم یا حداکثر 5 ترم این مدرک دانشگاهی را دریافت می کنند. شما با توجه به رشته تحصیلی خود باید بین 70 تا 85 واحد درسی که 15 واحد آن عمومی می باشد و در همه رشته های کاردانی مشترک است را بگذرانید.

شما برای ثبت نام در رشته های کاردانی غیر انتفاعی باید حداقل دیپلم یکی از رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش را داشته باشید و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست. و علاوه بر داشتن مدرک دیپلم، شما باید هر ترم یک شهریه را بپردازید چون این دانشگاه خصوصی می باشد. امکان دریافت این مدرک از دو روش مختلف وجود دارد، اولین روش دریافت مدرک کاردانی که اکثر مردم نیز آن را انجام می دهند رفتن به دانشگاه و صرف حداقل 2 سال از عمرشان است، اما دومین روش که به شما کمک می کند در زمان و هزینه صرفه جویی کنید و یک مدرک معتبر کاردانی غیر انتفاعی را در کمتر از چند ماه دریافت نمائید، خرید مدرک کاردانی غیر انتفاعی با قابلیت استعلام و ثبت در سیستم دانشگاه غیر انتفاعی می باشد.

نحوه خرید مدرک تحصیلی کاردانی غیر انتفاعی

شاید برای شما عجیب باشد که افرادی مدرک تحصیلی خود را خریداری می کنند اما باید بگوییم افرادی که برای وقت خود ارزش قائلند با خرید مدرک تحصیلی کاردانی غیر انتفاعی در وقت و پول خود صرفه جویی می کنند و همچنین از تمام مزایا این مدرک تحصیلی استفاده می کنند. این مدرک تحصیلی که شما خریداری می کنید کاملا معتبر می باشد و در سیستم دانشگاه غیر انتفاعی ثبت شده است و ریز نمرات و فایل فیزیکی آن در دانشگاه موجود می باشد به همین علت شما به راحتی می توانید از آن برای استخدام در ارگان های دولتی و خصوصی، یا برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته استفاده کنید و هیچ نگرانی در مورد اعتبار مدرک خود نداشته باشید زیرا این مدارک کاملا قانونی و معتبر می باشد و امکان استعلام آن نیز وجود دارد. حتی شما از مدرک کاردانی غیر انتفاعی می توانید برای مهاجرت نیز استفاده کنید و به راحتی مدرک خود را همراه با ترجمه به سفارت خانه های این کشور ها تحویل دهید.

اما حال از کجا می توان این مدرک معتبر را خریداری کرد؟ شما می توانید مدرک تحصیلی غیر انتفاعی را از  مدرک من که یک موسسه در زمینه ارئه مدارک تحصیلی معتبر است خریداری کنید. دکتر مدرک با تکیه بر روابط قوی خود با موسسات و افراد مختلف می تواند یک مدرک تحصیلی کاردانی غیر انتفاعی به شما ارائه دهد که در سیستم دانشگاه غیر انتفاعی ثبت شده است و ریز نمرات و فایل فیزیکی آن در دانشگاه موجود می باشد. این مدرک کاملا قانونی می باشد به همین علت شما می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

قیمت مدرک تحصیلی کاردانی غیر انتفاعی

شاید برای شما این سوال پیش آید یک مدرک معتبر کاردانی غیر انتفاعی با این همه مزایایی که دارد قیمت آن چند است؟ باید در جواب شما بگوییم که قیمت این مدرک با توجه به ویژگی های مانند ثبت در سیستم دانشگاه غیر انتفاعی، پرونده فیزیکی، ریز نمرات، پرونده الکترونیکی و قابلیت استعلامی که دارد بسیار مناسب می باشد و حتی قیمت آن در برابر زمان و هزینه ای که برای تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی برای دریافت مدرک کاردانی صرف می کنید بسیار کمتر نیز می باشد.

البته قیمت مدرک تحصیلی کاردانی غیر انتفاعی با توجه به رشته های مختلف متغیر است، مطمئناً قیمت مدرک کاردانی دندان پزشکی از مدرک کاردانی حسابداری کمی بیشتر می باشد. این تفاوت قیمت در مدت زمان تحویل مدرک نیز وجود دارد و به هر اندازه که بخواهید مدرک کاردانی شما در زمان کمتری ارائه شود باید قیمت بیشتری بپردازید. شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت مدرک کاردانی غیر انتفاعی با مشاوران مدرک من تماس  بگیرید

مهندس جواهری :02191015680