خرید مدرک دیپلم رشته علوم انسانی برای چه کسانی کاربرد دارد؟

خرید دیپلم علوم انسانی اولین قدم شما برای کمک به ساختن آینده است. امروزه میدانیم که داشتن مدرک دیپلم از اهیمتی بالایی برخوردار است و بدون مدرک دیپلم از ادامه تحصیل و شرکت در کنکور منع میشویم همچنین داشتن مدرک دیپلم تاثیر مستقیمی بر آینده ی شغلی دارد .
برای آن دسته از دانش آموزانی که بنا به دلایلی نتوانستند دروس مردود شده ی خود را پاس کنند و عنوان دیپلم ردی را دارند و کسانی که به اشتباه در رشته ای تحصیل کردند که علاقه ای نداشتند و الان قصد ادامه تحصیل در رشته ی دیگری را دارند و همچنین افرادی که به هر دلیل نتوانستند در دوره دبیرستان تحصیل کنند، نوید این را میدهیم که با خرید مدرک دیپلم انسانی از  مدرک من نگران آینده ی شغلی و تحصیلی خود نباشند.
 

موسسه فروش مدرک دیپلم علوم انسانی با استعلام 

معتبر بودن مدرک دیپلم علوم انسانی امری است که حتما باید به آن توجه شود. جلب اعتماد خریدار دیپلم علوم انسانی مستلزم رعایت شرایطی است که مدرک من به آن ها میپردازد تا اطمینان مشتریان را بدست بیاورد.
مدرک دیپلم علوم انسانی که توسط  مدرک من ارائه می شود، دارای ثبت فیزیکی و سیستمی است و این اطمینان به شما داده می شود که یک مدرک کاملا معتبر در دست دارید که میتواند ضامن پیدا کردن یک شغل خوب باشد و اینده شما را تامین کند. تشکیل پرونده به صورت فیزیکی و هم به صورت الکترونیکی در مدرسه و دانشگاه انجام میشود که میتواند اعتبار مدرک دیپلم علوم انسانی شما را تایید کند. دکتر مدرک برای مدرک دیپلم علوم انسانی ریز نمراتی صادر میکند که قابل استعلام و پیگیری میباشد. با خرید مدرک دیپلم علوم انسانی از مدرک من ، با خیال راحت در رشته تحصیلی مورد علاقه خود تحصیل کنید. ما تمامی موانع را برای شما حذف کرده ایم.
 

فروش فوری مدرک علوم انسانی قانونی و همراه با استعلام

تمامی افرادی که به دنبال فروش دیپلم مدرک علوم انسانی هستند از کمبود وقت صحبت میکنند. بنابراین، مدرک من، دیپلم علوم انسانی را ظرف مدت یک ماه آماده می کند و دراختیار شما عزیزان قرار می دهد. اخذ دیپلم علوم انسانی از مدرک من، کاملا قانونی و معتبراست و همچنین قابل پیگیری می باشد. با قیمتی ارزان صاحب مدرک دیپلم علوم انسانی معتبر و تضمینی شوید و با اطمینان آینده ی تحصیلی خود را روشن بسازید.

 
قیمت مدرک دیپلم انسانی

قیمت و هزینه های مدرک دیپلم انسانی بسته به شرایط فرد متقاضی میتواند کمی متغیر باشد. هزینه ی خرید مدرک دیپلم نسبت به سایر مدارک مقاطع دانشگاهی به نسبت کمتر است، اما برای آنکه از قیمت دقیق مدرک دیپلم انسانی اطلاع پیدا کنید با مشاورین  مدرک من در تماس باشید.
  
مهندس جواهری:02191015680

آشنایی با رشته علوم انسانی

رشته علوم انسانی همان طور که از اسمش معلوم است در رابطه با انسان و مطالعه در این مورد است و به شناخت بهتر انسان و نحوه ی برقراری ارتباط با انسان می پردازد. از این رو به شما کمک میکند با جامعه ارتباط بهتری برقرارکنید و اعتماد به نفس خود را در صحبت کردن با افراد تقویت کنید.
رشته علوم انسانی یکی از  شاخه های نظری است. پس از گذراندن سال نهم، دانش آموزان باید بهترین انتخاب و تاثیرگذارترین انتخاب خود را که انتخاب رشته تحصیلی است، انجام دهند این انتخاب در آینده ی شما تاثیر به سزایی دارد و سرنوشت شما را رقم میزند. اولین قدم برای انتخاب رشته انسانی، این است که باید طبق علاقه و توانایی خود این انتخاب صوت بگیرد، به همین دلیل باید به خوبی در مورد نوع رشته و بازار کار رشته ی تحصیلی انسانی تحقیق کنید.
 

پیش نیاز ورود به رشته علوم انسانی و اخذ دیپلم انسانی

برای رشته ی علوم انسانی حد نصاب نمرات دروس تخصصی باید به شرح زیر باشد؛
مجموع سه نمره پذیرفته شده خرداد در هر یک از درس های زبان و ادبیات فارسی، عربی و مطالعات اجتماعی (سال هشتم و هفتم با ضریب یک و سال نهم با ضریب ۳) تقسیم بر ۳ به ترتیب حداقل ۱۴ و ۱۲ و ۱۳ باشه.
و در سه پایه دوره متوسطه اول بدون ضریب کمتراز ۴۲ نباشد.
انتخاب رشته علوم انسانی قوی بودن دانش آموزان، در دروس عربی و ادبیات را مستلزم است.درسهای رشته علوم انسانی، جنبه حفظیات بیشتری دارد ودرس ریاضی در این رشته سطحی تر است.
دانش آموزان برای انتخاب رشته علوم انسانی باید به این نکته توجه داشته باشند که این رشته به روابط اجتماعی قوی و سخنوری نیازمند است و دانش آموز باید به خوبی با مردم جامعه ارتباط بگیرد. برخورداری از موقعیت اجتماعی بالا و ارزشمند از فواید رشته علوم انسانی است و همواره شما میتوانید رشد و ترقی قابل توجهی در این زمینه داشته باشید.
رشته علوم انسانی دارای جایگاه اجتماعی بالا و با ارزشی است و به همین دلیل است که یک فرد با داشتن دیپلم انسانی، میتواند با قرار گرفتن در دل جامعه نحوه ی بیان و صبحت با دیگران را در خود تقویت کند و از نزدیک شاهد روزمرگی های افراد و مشکلات جامعه باشد.

 

خرید مدرک دیپلم انسانی


بازارکار دیپلم علوم انسانی چگونه است؟

در سالهای گذشته رشته ی علوم انسانی، نسبت به رشته های ریاضی و تجربی، بیشتر مورد علاقه قرار گرفته است و  دانش آموزان بسیاری را به سمت خود سوق داده است. از این رو بازار کار رشته علوم انسانی با افزایش چشمگیری مواجه شده است و آینده ی درخشانی برای بازار کار رشته علوم  انسانی دیده میشود، در واقع با خرید دیپلم رشته انسانی با قیمتی ارزان  میتوانید به راحتی به مشاغل موردعلاقه ی خود دسترسی پیدا کنید.
بعضی افراد به اشتباه فکر میکنند رشته ی علوم انسانی دارای بازار کار ضعیفی است و یا از دلهره این که بازار کار خوبی ندارد این رشته را انتخاب نمیکند. باید بگوییم که این تصور غلطی است. با انتخاب رشته علوم انسانی شما آینده ی شغلی خود را تضمین میکنید و ما در این امر به کمک شما آمدیم، چون موقعیت کاری رشته ی علوم انسانی و بازار شغلی آن در ایران روز به روز بهتر میشود و یکی از رشته های پر درآمد محسوب می شود. امروزه رشته های انسانی و زیر شاخه های آن به پر سود ترین و پر درآمدترین رشته های در حال حاضر ایران معروف شده اند و با حسابی سر انگشتی می فهمیم که رشته های انسانی علاوه بر بازارکار عالی به بهبود روابط اجتماعی ما کمک شایانی می کند.

 
شاخه های رشته علوم انسانی

در زیر تعدادی از زیرشاخه های رشته علوم انسانی را برای کمک به شما عزیزان در اختیارتان قرار داده ایم و به توضیح مختصری از هر کدام پرداختیم با خرید دیپلم علوم انسانی و شرکت در کنکور میتوانید یکی از رشته های زیر را طبق علاقه خود انتخاب کنید.
البته برای آشنایی بیشتر با رشته ها به تحقیقات گسترده تری نیازمند هستید.
رشته روانشناسی؛
رشته روانشناسی از رشته های پرتقاضا بین دانش آموزان انسانی است. این رشته از بازار کار بسیار خوبی برخوردار است و میتوان گفت از شیرین ترین دروسی است که در دانشگاه تا مقطع دکتری میتوانید آن را ادامه دهید.
زبان و ادبیات فارسی:
این رشته به فراگیری نظم و نثرهای زبان فارسی میپردازد و شما را به یادگیری واژه ها و اصطلاحات زبان فارسی ترقیب میکند. هدف این رشته این است که دانشجو بتواند به بهترین شکل متون فارسی را تدریس نماید.
دبیری زبان و ادبیات فارسی:
این رشته بهترین بستر برای شناخت فرهنگ و عرفان دینی ما ایرانیان است و هدف این رشته درک بهتر متون ادبی است و باعث درک بهتر حس زیباشناسی در حوضه ادبیات میشود. موقعیت شغلی این رشته بعد از آموزش و پرورش، بستر مطبوعات است. 
زبان و ادبیات عربی:
دانش آموزان این رشته به فراگیری تاریخ ادبیات عرب و زبان و ادبیات عرب و فن ترجمه از عربی به فارسی و برعکس مشغول میشوند. تحصیل در این رشته ملزم به علاقه و انگیزه قوی می باشد. فارغ التحصیلان این رشته میتوانند علاوه بر آموزش و پرورش در موسسات خصوصی تدریس کنند. همچنین در آزمون های فنی قوه قضاییه شرکت کنند و با قبولی در این آزمون به عنوان مترجم رسمی مشغول به کار شوند.
مترجمی زبان عربی:
این رشته زبان ارتباط برقرار کردن با کشورهای اسلامی است و به شما قواعد دستوری واژگان و الفاظ عربی و...  را آموزش می دهد. دانش آموختگان این رشته میتوانند به عنوان مترجم وارد بازار کار شوند. 
الهیات و معارف اسلامی:
این رشته با مشکل بازار کار روبرو است و زیاد توصیه نمیشود.
دبیری علوم دینی:
این رشته ملزم به علاقه فراوان به تاریخ اسلام می باشد. کارشناسی تربیت مربی عقیدتی و سیاسی: هدف ایجاد رشته تربیت مربی عقیدتی سیاسی تربيت کارشناسان متعهد، متخصص و علاقه‌مندى است که بتوانند نيروهاى رزمنده، سپاه و بسيج را تعلیم دهند. 
کاردانی تربیت معلم قرآن:
تسلط بر آیات و روایت قران هدف این رشته است.
علوم قرآنی:تفسیر احادیث یکی از اهداف این رشته است و این دانش اموختگان میتوانند درحوضه اموزش و پروش تدریس کنند.
علوم اسلامی: علومی که موضوع و مسائل آن علوم اصول یا فروع اسلام است
الهیات
معارف اسلامی و ارشاد
معارف اسلامی و حقوق
علوم دینی و معارف اسلامی
علوم قرآن و حدیث
معارف اسلامی و علوم سیاسی
معارف اسلامی و الهیات
حقوق:
پرداختن به استدلال و منطق و درک قوانین و مقررات از ویژگی های این رشته است همچنین بازار کار و محبوبیت بسیار بالایی دارد.
علوم قضایی:
مهارت ها و دروس یک حقودان را آموزش میبینند. هدف این رشته تربیت کارشناسانی در حوزه قضایی و قوه قضائیه میباشد.
فقه و حقوق اسلامی
فقه و حقوق حنفی
فقه و حقوق امامی
فقه و حقوق شافعی
کارشناسی فقه
کاردانی امور حقوقی و کنسولی
پلیس قضایی
حکمت اسلامی و فلسفه
فلسفه
 

شرایط شرکت در کنکور سراسری رشته انسانی چگونه است؟

تمامی شرکت کنندگان باید شرایط عمومی را مطالعه و رعایت کرده باشند و شرایط اختصاصی که به شرح زیر است را دارا باشند:
دیپلم انسانی چهارساله نظام قدیم یامدرک پیش دانشگاهی، مدرک کاردانی و یا مدرک دیپلم نظام جدید. برای آگاهی بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی حتما دفترچه راهنمای مطابق همان سال را تهیه و مطالعه نمایید. با خرید دیپلم علوم انسانی از مدرک من با  خیال راحت و اطمینان خاطر میتوانید در کنکور شرکت کنید و یکی از شرایط مهم شرکت در کنکور را پشت سر بگذارید.