خرید مدرک پرستاری شاید به این دلیل که با سلامت مردم ارتباط دارد، طرفداران بسیاری دارد. درواقع پرستاری را میتوانیم به عنوان علمی تعریف کنیم که فرد هنر خود را با هماهنگی ذهن و قلبش نشان میدهد. پرستار میتواند مانند یک پزشک، جنبه‌های تخصصی بیماری افراد را در نظر بگیرد. به همین دلیل است که پرستاری را علم مراقبت از بیمار می‌نامند، مراقبتی همه جانبه که در نهایت منجر به بهبود تدریجی بیمار میشود. خرید مدرک پرستاری مناسب افرادی است که فداکاری و دلسوزی و خستگی ناپذیری، را در خود به وفور یافت می‌کنند. اگر شما هم به پرستاری علاقمند هستید ولی تا کنون نتوانسته اید به خاطر مشکلات در این رشته تحصیل نمائید پیشنهاد ما به شما خرید مدرک پرستاری دانشگاه آزاد است. ما با هزینه کم و بدون اینکه در امتحان و یا آزمونی شرکت کنید در مدت زمان بسیار کوتاهی مدرک تحصیلی معتبر ارائه خواهیم داد. به نحوی که شما می‌توانید به با خیالی آسوده از تمامی مزایای خرید مدرک پرستاری مانند مهاجرت، اشتغال و ادامه تحصیل استفاده کنید. ما به صورت کامل هر آنچه که شما می‌خواهید در مورد نحوه خرید مدرک تحصیلی پرستاری بدانید را در این مطلب آورده‌ایم.

 

چرا خرید مدرک پرستاری

امروزه همزمان با پیشرفت در زمینه‌های پزشکی، پرستاری نیز هم تراز با رشته‌های پزشکی ارتقا یافته است و برخلاف گذشته، به صورت تخصصی‌تر درآمده است. از آنجایی که وظایف و مسئولیت پرستار، از پزشک معالج یک بیمار بسیار بیشتر شده، به همان میزان حساسیت رشته پرستاری نیز افزایش یافته است. در جامعه ما، علاقه افراد به رشته پرستاری آنقدر شدت گرفته است که پرستاری را جزو اولویت‌های اول دانشجویان قرار داده است. در حالت عادی داوطلبان این رشته دانشگاهی باید در کنکور کارشناسی تجربی شرکت کنند و پس از اینکه حد نصاب کافی را برای پذیرش در دانشگاه به دست آورند در یکی از دانشگاه‌های دولتی و یا آزاد اسلامی به ادامه تحصیل بپردازند. امروزه کمترین نرخ بیکاری در بین رشته‌های دانشگاهی مربوطه به زیر مجموعه‌های علوم پزشکی مانند پرستاری، مامایی، فیزیوتراپی و غیره است. به همین دلیل است که تعداد بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی علاقمند به تحصیل در این رشته‌ها هستند و به همین دلیل پذیرش در این رشته دانشگاهی به نسبت مشکل است.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به خاطر مشکلات نتوانسته‌اید در این رشته تحصیل کنید می‌توانید با خرید مدرک کارشناسی پرستاری به راحتی آن را دریافت نمائید. شما با استفاده از این مدرک امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پرستاری دارید. همچنین کشورهای اروپایی به پرستاران به راحتی ویزای کاری می‌دهند و بنابراین اگر شما قصد مهاجرت دارید با خرید این مدرک تحصیلی می‌توانید به راحتی به یکی از کشورهای اروپایی و یا کانادا مهاجرت نمائید. مهمترین کاربرد مدرک پرستاری استخدام شدن در یکی از مراکز درمانی و کلینیک‌ها است. با خرید مدرک پرستاری امکان شرکت در آزمون استخدامی دولتی که هر ساله برگزار می‌شود را دارید، مدارک ارائه شده توسط مای مدرک کاملا معتبر است و به دلیل این که با ارتباطات گسترده در دانشگاه توسط مای مدرک، از دانشگاه اخذ می‌گردند کاملا امکان استعلام آن نیز وجود دارد.

 

قیمت خرید مدرک پرستاری

موسسه مای مدرک با هدف ارائه مدارک معتبر برای تمامی اقشار جامعه فعالیت خود را در زمینه فروش مدارک دانشگاهی معتبر آغاز نمود. این موسسه با استفاده از نیروی کار با تجربه مدارکی کاملا معتبر را در زمان کوتاهی به داوطلبان ارائه می‌دهد. شما برای خرید مدرک از این موسسه فقط کافی است مدارک مورد نیاز را به علاوه هزینه اولیه تشکیل پرونده پرداخت نمائید تا مدرک تحصیلی خود را دریافت نمائید. هزینه‌ای که شما برای خرید مدرک کارشناسی پرستاری باید بپردازید بسیار ناچیز است به خصوص که شما با خرید این مدرک در زمان و هزینه خود صرفه جویی می‌کنید. شما می‌توانید برای دریافت قیمت دقیق مدرک پرستاری با توجه به مقطع مورد نظر، با کارشناسان این موسسه تماس بگیرید.

 

مدارک لازم برای خرید کارشناسی پرستاری با استعلام

برای خرید پرستاری لازم نیست که در امتحانات مربوطه به این رشته شرکت کنید و فقط با ارائه مدارک زیر می‌توانید به راحتی یک مدرک معتبر و قانونی که امکان استعلام آن نیز وجود دارد را از موسسه مای مدرک خریداری نمائید.

1- مدرک دیپلم تجربی

2- مدرک پیش دانشگاهی تجربی که از زمان صدور آن 4 سال گذشته باشد

3- اسکن تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی 4*3

4- آقایان ارائه اسکن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت

بدیهی است برای خرید کارشناسی ارشد پرستاری ارائه مدارک تحصیلی مقطع قبل ضروری است تا بتوانید خرید مدرک فوق لیسانس پرستاری خود را از موسسه انجام دهید. بدیهی است در صورت نداشتن مدارک تحصیلی در مقاطع قبلی می‌توانید با هماهنگی کارشناسان مای مدرک مدارک مورد نیاز خود را سفارش دهید.

 

خرید مدرک پرستاری از دانشگاه آزاد

یکی از دانشگاه‌های معتبر ایرانی که داوطلبان می‌توانند از آن مدرک پرستاری خریداری کنند دانشگاه آزاد است. مدارکی که در این دانشگاه صادر می‌شود دارای تائیدیه وزارت بهداشت است و امکان استفاده از آن در تمامی نهادهای دولتی و خصوصی وجود دارد. مدرکی که شما نیز از مای مدرک خریداری می‌کنید از این دانشگاه صادر می‌شود و روند قانونی برای صدور آن طی شده است. با توجه به اطلاعات شما برای شما یک پرونده فیزیکی نیز در دانشگاه صادر می‌گردد. در مرحله بعد تمامی این اطلاعات برای وزارت بهداشت ارسال می‌گردد تا تائید شود و شماره ثبت برای مدرک تحصیلی شما صادر گردد. این شماره ثبت به همراه مهر و هولگرام دانشگاه آزاد بر روی مدرک تحصیلی شما وجود دارد. این شماره ثبت باعث می شود که شما بتوانید به راحتی اطلاعات مدرک تحصیلی خود را استعلام کنید و از کاربردهای مختلف مدرک تحصیلی‌تان استفاده نمائید.

اگر علاقه مند به خرید مدرک پزشکی هستید پیشنهاد میکنیم مقاله خرید مدرک پزشکی عمومی را مطالعه کنید!

 

نحوه سفارش خرید مدرک پرستاری

سفارش مدرک لیسانس پرستاری بسیار راحت است شما فقط کافیست با مشاوران مای مدرک تماس بگیرید و مدرک پرستاری خود را سفارش دهید. سپس مدارک مورد نیاز را برای کارشناسان مای مدرک ارسال و پس از اینکه مدارکتان بررسی شد و مورد تائید قرار گرفت مبلغی را جهت هزینه اولیه تشکیل پرونده واریز نمائید. مابقی هزینه خرید مدرک را نیز پس از دریافت استعلام مدارک پرداخت مینمایید. به همین راحتی شما می‌توانید یک مدرک پرستاری خریداری کنید بدون اینکه هیچ امتحانی بدهید.

 

بازار کار رشته ی پرستاری

رشته پرستاری از آن دسته رشته‌هایی است که چه در ایران و چه در جهان دارای بازار کار بسیار مناسبی است. کمتر فارغ التحصیلی از این رشته وجود دارد که جذب بازار کار نشده باشد. پیش از اینکه به بررسی فرصت‌های شغلی پرستاری بپردازیم، لازم است به شما یادآوری کنیم که قرار گرفتن در شرایط خیلی سخت، نیازمند یک روحیه قوی و فردی مسئولیت پذیر دارد. فرصت‌های شغلی پرستاری در دسته بندی‌های زیادی قرار میگیرد. به دلیل همین زیاد بودن فرصت های شغلی است که حدود 70درصد داوطلبین کنکور تجربی، علاقه مند به شرکت در رشته پرستاری هستند. ما در ادامه چند نهاد که شما می‌توانید در آن مشغول به کار شوید را نام می‌بریم:

1- استخدام در بیمارستان‌ها برای انجام کارهای مراقبتی از بیماران ( اورژانس، اتاق عمل، بخش ICU، بخش کودکان، بخش زنان و زایمان و...)

2- کار در منازل برای مراقبت از بیماران بدحال

3- استخدام در آزمایشگاه‌های خصوصی

4- کلینک‌های درمانی

5- استخدام در مراکز بهداشت، درمان و پیشگیری

6- مراکز ترک اعتیاد

7- خانه سالمندان

8- مطب پزشکان

بنابر موارد گفته شده، مشخص هست که بازار کار رشته پرستاری نسبت به سایر رشته‌ها خیلی بهتر است و کمبود پرستار در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، این حقیقت را روشن‌تر می‌سازد. حقوق دریافتی پرستاران با یکدیگر متفاوت است. این امر کاملا بستگی دارد به اینکه هر پرستار در چه بیمارستانی و در چه بخشی و چه پستی در حال خدمت است. شاید تا اینجا برای شما روشن شده باشد که چرا نیاز به خرید مدرک پرستاری حس میشود! مدرکی که معتبر باشد و بتواند تمام نیازهای شما را در آینده کاری و تحصیلی تان پاسخ دهد. شدت علاقه‌مندی در بین داوطلبین رشته تجربی به رشته پرستاری نیز آنقدر زیاد هست که داوطلبان پس از قبول نشدن در کنکور، به فکر یافتن شرایطی هستند که بدون کنکور و از راهی ساده‌تر به خواسته‌های خود برسند.